Stationststraat 2b, 2371 SH Roelofarendsveen   071 3317433   info@free-design.nl

Wanneer is het tijd voor een nieuwe identiteit?

anonymous 438427 640Als ondernemer/directeur heb je het altijd wel druk met je bedrijf of organisatie. Nieuwe ontwikkelingen, innovaties, nieuwe technieken, enz. De markt beweegt en een goede ondernemer gaat daarin mee met zijn of haar dienst of product. Maar doe je dat ook met de uitstraling van je bedrijf of organisatie? Laat je die ook meegroeien?

Wellicht ben je inmiddels een weg ingeslagen waarbij je huidige logo en huisstijl niet meer zo goed passen. Sta daar eens bij stil, want wellicht moet je ook eens aan het imago van je bedrijf of organisatie werken. Daarvoor zijn altijd wel een paar goede redenen:

  • Verhuizing
  • Nieuw bedrijf of product
  • Doelgroep is veranderd
  • Groei van het bedrijf
  • Fusie of overname
  • Visie van het bedrijf gaat veranderen

Allemaal een prima gelegenheid om bijvoorbeeld de huisstijl nog eens onder de loep te nemen en wellicht aan te passen. Want wie kent dat niet: je kijkt op internet en komt op een site. De site geeft je een eerste indruk (wel of niet positief). Later ga je naar dit bedrijf toe of je hebt er contact mee. En dan lijkt jouw eerste indruk helemaal niet overeen te komen met de werkelijkheid. Dan zijn ze bijvoorbeeld veel moderner en nieuwer dan de website doet vermoeden. En sterker nog, bij een slechte tot matige site ben je waarschijnlijk al afgehaakt. Terwijl het bedrijf misschien wél kwaliteiten heeft, en goede producten of diensten biedt. Zonde dus, want jou zijn ze als klant dan al kwijt.

Om te toetsen of je uitstraling nog bij je bedrijf past kun je het beste te rade gaan bij je klanten en opdrachtgevers. Vraag ze wat hun verwachtingen zijn bij jullie logo, huisstijl en website. Denk bijvoorbeeld aan service, garantie en prijzen. Wat verwacht de klant hiervan en komt dat overeen met jullie imago?

Als Free Design voor u aan de slag gaat, bespreken we eerst de volgende  punten :

  • Visie en missie van je bedrijf
  • Doelgroep
  • Branche
  • USP (Unique Selling Point ofwel onderscheidend vermogen)
  • Wat is uw huidige uitstraling en wat is uw gewenste uitstraling?
  • Welke passie schuilt er achter het bedrijf c.q. de ondernemer, welk gevoel wilt u overbrengen?
  • Hoe gaat het bedrijf er in de toekomst uit zien?


De antwoorden (en de wisselwerking tussen opdrachtgever en Free Design) helpen bij het vinden van het juiste ontwerp. Met de goede uitstraling, en tegen een concurrerende prijs. En natuurlijk een ontwerp dat weer een hele poos mee kan.

Hulp nodig bij het zoeken naar de juiste uitstraling? Bel Free Design.

wat klanten zeggen

"Free Design maakt mooie ontwerpen en zorgt voor een goede doorvoering naar de diverse uitingen."

uw voordeel

• U krijgt een maatwerk oplossing
• Uw bedrijf wordt beter herkenbaar
• Het logo sluit aan bij uw bedrijfsvoering
• U laat zien waar uw bedrijf in de markt staat
• Uw bedrijf onderscheidt zich
• Het logo past bij uw andere communicatie-uitingen
• U ervaart communicatie kan opleveren

{mosmap width='500'|height='400'|lat='52.203829'|lon='4.631810'|zoom='11'|mapType='map'|text='<strong>Free Design</strong><br>Stationsstraat 2b</br>2371 SH Roelofarendsveen<br></br>'|tooltip='Free Design'|marker='1'|align='center' }

contact

Free Design
Stationsstraat 2b
2371 SH Roelofarendsveen
071 3317433
info@free-design.nl

nieuwsbrief


 

volg ons

facebook over linkedin over google over insta over twitter over

 

 

zoeken